Monday, May 25, 2009

Sanah Helwa Ya Ghamil..

22 dan 25 haribulan Mei 2009...ade apeyerk dengan tarikh tu?!!

Salam alaik ya Ibnuwalidaini..Ucapan khas ini Ummi Humaira' tujukan kepada otai blog ini iaitu Ustaz Mohd Zulfadli Bin Mohd Arif yang menyambut Hari Ulang Tahun Kelahiran beliau yang ke-26 semoga bertambahnya usia maka bertambah lagi amalan kita pada Allah. Dikurniakan kerukunan, kedamaian,keharmonian, kebahagian, keselamatan, kerahmatan, keberkatan,kesihatan yang baik,rezki yang suci,bersih,subur,berlipat kali ganda,kejayaan dan kecemerlangan serta dimudahkan segala urusan dunia dan akhirat.Amin Ya Rabbala'lamin..Semoga Ustaz Ibnuwalidaini sentiasa istiqamah dalam mengerjakan kebaikan dan kebajikan.

Ucapan Selamat Hari Lahir yang ke-55 juga,Ummi Humaira' tujukan kepada Ayahanda Mohd Arif yang baru saja menyambut hari lahir beliau pada 22hb Mei 2009,semoga dirahmati Allah selalu dan dikurniakan kesihatan yang baik.

Wishing both of u 12 ,months of Taufiq,52 weeks of Hidayah,365 days of Berkah,8760 hours of Sabar,525600 minutes of Zuhud,31536000 seconds of Redha....

Ummi Humaira' copy paste ucapan daripada Ummi Munaliza di shout box halaqah.net tempat Ibnuwalidaini suka melepak:

"Selamat Hari Di lahirkan kepada Ibnuwalidaini,semoga dikurniakan umur yang bermanfaat,ilmu yang berguna,rezeki yang halal,isteri yang solehah,rumahtangga yang membahagiakan dan hidup yang dirahmati di dunia dan di akhirat.."amin ya rabbala'lamin...


..Baarakallahu 'alaih daaiman Allahumma Ameen...

4 comments:

Unknown said...

Terima kasih yang tidak terhingga atas ucapan dari Ummi Humaira'..dan terima kasih jugak untuk Ummi Munaliza..

Kesempatan ini teman jugak nak rakamkan jutaan terima kasih serta rasa syukur pada Allah, terima kasih buat bonda tercinta, Rohizan Abd Yazid kerana melahirkan teman ke dunia ini.

abuierfan.blogspot.com said...

Selamat Ulang Tahun kelahiran, moga diberkati di dalam hidup. Teruskan usaha menjadi ilmuan di dalam menuntut ilmu.

Terus ISTIQAMAH mendokong ISLAM

Unknown said...

syukran buat ust ibrahim atas ucapan dan doanya..semoga Allah membalas dengan kebaikan yang berlipat kali ganda untuk enta..

ibnuwalidaini : jangan lupa bawak hadiah..ahaakkzzz

Unknown said...

sik da hadiahnya untuk kitak tek...kamek hadiah dengan doa ja la ya..huhuhu..best la yerk..ghamei beno orang wishnyer dengan miker..glemer nih..bukan takat satu malaya..dah satu dunia ni...iskh..iskh...tumpang gumbira jer teman ni yerk...adeh..