Thursday, May 7, 2009

Happy Mommy's Day


Sampai lagi kita ke bulan Mei..alhamdulillah..biasa sangat la kita dengar dalam bulan Mei ni orang akan bagi ucapan selamat hari ibu untuk bonda yang dikasihi.. So teman taknak lepaskan jugak peluang untuk mengucapkan selamat hari ibu buat emak tercinta..

Terima kasih teman ucapkan buat emak kerana telah melahirkan teman dan membesarkan teman...dari teman kecik sehinggalah sekarang ni dah besaq gedabak...

Ucapan sayang ini tidaklah terbatas utk hari ibu ini sahaja..malahan rasa sayang dan kasih teman pada mak tak pernah luntur..setiap hari-hari yang teman lalui..ingatan ini sentiasa berdoa agar emak berada dalam keadaan tenang dah ceria disana..

Anakanda mohon maaf kerana anakanda merasakan teramatlah kurang bakti anakanda pada emak..Anakanda masih punya halangan untuk sentiasa berdampingan dengan emak..apa-apa pun doa anakanda sentiasa mengiringi hari-hari emak..

Dikesempatan ini juga..teman panjatkan doa pada Allah untuk rahmati semua ibu-ibu yang sudah pergi meninggalkan dunia ini. Pemergian mereka itu menandakan Allah sayang kepada mereka. Insya Allah kesemua mereka tenang di sana dengan jasa dan bakti yang telah mereka tinggalkan semasa hidup mereka..amin..

Akhirnya sekali lagi..teman ucapkan Selamat Hari Ibu buat bonda tersayang..Rohizan Bt Abdul Yazid..seterusnya buat semua ibu-ibu yang telah banyak berkorban untuk anak-anak mereka dan buat bakal-bakal ibu...tidak lupa jugak untuk Ummi Humaira'...Kalian insan terbaik di dunia ini..

No comments: