Tuesday, May 12, 2009

Say No To Kerajaan Haram Perak !!!!

Alhamdulillah semalam kita dapat berita gembira..hari ini kita diuji semula..masa dapat berita gembira ni teman dah terpikir..aper pulak yang akan dilakukan oleh pak Najib Altantuya lepas nih..ermm dah dasar perompak..memang camner sekalipun mereka tetap akan cari jalan untuk dapatkan jugak.

Skrip perjalanan cerita yang samer jugak sepertimana mereka merampas perak pada Februari lalu. Mungkin kah mahkamah rayuan bersekongkol dengan ameno..ermm kita tidak tahu semua itu. Tapi teman memang benar-benar pasti bahawa Najib Altantuya pasti akan cari jalan untuk dapatkan jugak negeri Perak.

Semua agensi akan dia gunakan untuk merealisasikan niat jahatnya itu. Baru-baru ni masa sidang DUN kita dah tengok bagaimana abang polisi dipergunakan. Abang polisi di Malaysia ni tetap diperkudakan dan diperbodohkan oleh kerajaan Najib Altantuya.

Apa-apa pun kita sama-sama tengok drama yang skripnya maybe dirancang oleh Tun Mahadet nih..Kita sama-sama berdoa pada Allah supaya kebenaran ditunjukkan. Andainya BN berjaya sekalipun merampas kepimpinan di Perak, teman merasakan rakyat Perak dah muak dengan mereka. Rakyat sekarang bukanlah sebodoh mereka.

Semoga kemelut politik ini dapat berakhir dengan baik. Kita sama-sama doakan agar negeri Perak akan dipimpin oleh pemimpin yang mahu menegakkan kebenaran.

No comments: