Thursday, May 7, 2009

Kerajan Haram Di Negeriku Memang Bangsat..

Teman taknak ulas panjang pasal isu sidang DUN di Perak pada hari ini..taktau la knapa kesedihan turut sama teman rasai walaupun jarak memisahkan diri teman ngan Perak cukup jauh..

Tetapi bila dilihat siri rampasan kuasa di Perak dengan jalan yang cukup menjijikkan..teman berikrar dengan apa cara sekalipun..akan teman tentang habis-habisan kuncu-kuncu bangsat di Perak tu nanti..ini ikrar teman sebagai anak jati Perak yang beragama Islam..

Ingatlah wahai samseng-samseng dan kuncu-kuncumu sekalian..apa yang telah kalian lakukan pada hari ini..kalian pasti akan dapat pembalasan nya nanti..

Ya Allah..hanya Engkau mampu untuk memberi kami kekuatan untuk kami berdepan dengan manusia yang rakus nafsunya ini ya Allah..bantulah kami untuk kami berdepan dengan manusia-manusia yang angkuh dan rakus itu ya Allah..tiada kuasa yang layak untuk menandingi kuasaMu ya Allah..amin..

Ya Allah..kiranya inilah jalan yang telah Engkau sediakan untuk kami..kami redha dengan jalan ini dan semua ujian ini bukanlah melemahkan semangat kami utk tegakkan kebenaran malahan dengan dugaan yang Engkau berikan ini, semangat kami lebih berkobar-kobar.. Lindungi dan rahmatilah perjuangan kami ya Allah..amin..

No comments: