Tuesday, April 28, 2009

Salam Imtihan

Sempena exam yang bakal menjelma ini, teman sekali lagi akan bercuti dari dunia siber ini.Semoga usaha teman kali ini akan mendapat rahmat dan bantuan dari Allah.

Kesempatan ini teman nak mohon ampun dan maaf dari kalian semua, kalau-kalau ada salah dan dosa teman pada kalian. Maklum la insan biasa macam teman ni tak lepas dari salah. Kadang-kadang tu cakap main sedap mulut jer. So teman harap kalian dapat maafkan teman.

Sekiranya susah untuk kalian maafkan disebabkan terlampau besar salah teman, boleh la hubungi teman atau pun emel jer kat teman..insya Allah kita cuba setelkan dengan cara baik.

Untuk sahabat-sahabat yang bakal menghadapi peperiksaan, teman ucapkan bitaufiq maan najah insya Allah..

Buat sahabat yang tak hadapi exam, doa-doakan lah teman dan sahabat-sahabat yang lain.

Insya Allah Ummi Humaira' akan tengok-tengokkan blog ni. Tapi rasanya dia pun sibuk jugak tu nak bersiap balik ke desa tercinta.

Akhirnya..salam imtihan dari teman.. Sirru 'ala barakatillah..

1 comment:

ummu_humaira' said...

semoga beroleh keberkatan ilmu...taufiq maan najah...chayuk..chayuk...semoga dipermudahkan segala urusan..diberi ketenangan dan kedamaian untuk menghadapi imtihanat...amin ya rabb...permudahkanlah ya Allah..berilah kejayaan yang cemerlang,gemilang dan terbilang kepada akhi ibnuwalidaini...;-)
kejayaan itu milikmu..