Friday, April 24, 2009

Pokok tumbuh dalam paru-paru

Photobucket

Photobucket

Baru kejap tadi teman ada baca satu artikel berkaitan pokok tumbuh dalam paru-paru..ini bukan lah kisah dongeng..kisah ini benar-benar berlaku di Izhevsk Russia..

Teringat masa kecik-kecik dulu selalu dipesan jangan telan biji jambu batu..sebenarnya pesanan tu adalah untuk mengelakkan kita dari terkena penyakit apendic (betui ker ejaan teman tuh) ...tapi disebabkan pemikiran teman yang masih lagi kurang matang masa tu, teman memikirkan maybe nanti tumbuh pokok kot dalam perut teman nanti..

Bila dah makin membesar nih, baru lah teman tau untuk apa pesanan tu sebenarnya..tapi hari ini teman terkejut kerana apa yang teman pikirkan masa kecik dulu dah benar-benar berlaku..benar-benar ada pokok yang tumbuh dalam badan..Maha Besar Allah..doktor pun pada asalnya mengatakan mustahil untuk terjadi..tapi apa yang mustahil bagi manusia bukanlah suatu yang luar biasa untuk Allah jadikan..

So lepas ni makan tu hati-hati la yerk..jangan main telan jer..kang timbul lak kes ke dua pokok tumbuh dalam badan lak..

Untuk elakkan dari sesuatu yang tidak diingini berlaku..kene ingatlah untuk membaca Bismillah sebelum makan tuh..insya Allah apa yang kita makan tu adalah suatu yang berkat dan baik untuk tubuh kita..amin..

No comments: