Monday, January 5, 2009

Selamatkan Palestin..

Ya ALLAH..Engkau hapuskanlah musuh-musuh Islam israel laknatullah ya ALLAH..kian hari kian menjadi-jadi puak Israel ni membedil dan meratah jiwa umat Islam di Palestin..sedih, pilu dan serta geram dengan tindakan rejim zionis ini. Tapi di kala ini teman hanya mampu untuk hulurkan bantuan berupa doa dan kewangan sahaja. Ya Allah..Engkau selamatkan lah kota Baitulmaqdis ini…

Sudah berapa nyawa yang pergi dek kerana kekejaman rejim zionis ini.. Alhamdulillah mereka yang pergi itu sebagai para syuhada’ yang Allah telah janjikan syurga untuk mereka.. Ingin rasanya teman ikuti jejak langkah mereka untuk keluar berjihad menentang musuh Allah di medan peperangan, tapi masa masih belum mengizinkan lagi.. Insya Allah, jiwa dan ragaku ini akan kuserahkan untuk membantu Islam walaupun darah menjadi taruhan..untuk pergi mengangkat senjata berjuang bersama mujahidin belum termampu buat diri ini..hanya doa ku panjatkan buat mereka yang sedang bergelut dengan laknatullah di sana..

Ya Allah...
Kau perkuatkan keazaman mereka untuk menentang Yahudi Laknatullah.
Kau kurniakanlah kekuatan yang luar biasa untuk mereka menghadapi musuh-musuh agamaMu.
Kau syahidkanlah mereka dek kerana mempertahankan kedaulatan tanah air tercinta.
Kau berilah kemenangan di akhir episod duka ini. Amin.

Ayuhlah wahai pemuda..ayuhlah wahai pemudi..ayuhlah wahai ibu dan bapa sekalian..kita satukan hati-hati kita dalam kita membantu bumi suci Palestin ini dari terus dijajah rejim zionis yahudi…menjadi satu kewajipan bagi individu yang mengaku Islam untuk membantu saudara kita di Palestin sekarang ini…tidak kira nyawa,harta benda dan segalanya, wajib kita beri bantuan kepada Palestin sekarang ini.. sungguh menyedihkan kira nya tidak ada rasa sedikit pun dalam hati kita untuk membantu umat Islam di kala ini..oleh itu, teman mengajak kalian yang membaca ini, marilah kita bantu saudara mara kita di Palestin sana..kalau wang yang mampu kita salurkan, salurkanlah wang itu..Kalau tenaga yang perlu kita berikan, gunakan lah tenaga itu..Kalau darah yang perlu dipertaruhkan, darah lah yang kita berikan dalam kita membantu Islam untuk menghapuskan musuh-musuh Allah ini…Takbir…Allahuakbar…bantulah mereka dengan kadar kemampuan yang kita miliki..

Marilah kita fikir-fikirkan..dimanakah puncak sebenar perjuangan kita menegakkan kalimah Allah...sama-sama kita renungkan..

No comments: