Friday, January 16, 2009

Selamat Mengundi Rakyat Terengganu

Esok 17 Januari 2009..akan berlangsung pilihanraya kecil bagi parlimen Kuala Terengganu..kita akan tahu keputusan pilihanraya tersebut selewat-lewatnya tengah malam esok..

Bagi pengundi-pengundi di kawasan parlimen Kuala Terengganu yang akan mengundi nanti..teman harap kalian dapat memilih calon yang akan berbakti untuk rakyat dan sudah semestinya sekira kalian mengaku kalian adalah orang Islam..wajib untuk kalian mengundi pemimpin dari parti yang ingin memperjuangkan Islam..

Kita akan dipertanggungjawabkan semula atas setiap sesuatu yang kita telah lakukan di dunia ini.. Apabila telah tiba dihadapan Rabbul Jalil nanti..kita akan ditanya apakah usaha kita dalam membantu perjuangan Islam..maka soal mengundi pimpinan yang mahukan syiar Islam tertegak sudah pasti menjadi satu kewajipan kepada kita..Apakah kita mahu terus menerus berada di bawah pimpinan yang menggalakkan kemungkaran dan menegah kebaikan..

Pikir-pikirlah sendiri apakah kalian mahukan seorang pemimpin yang korup..yang hanya tahu mengumpul harta dunia...inilah secebis bantuan kita dalam saki baki kehidupan kita untuk membantu perjuangan Islam agar tertegak di bumi Malaysia ini..

Hayunkan kaki..tekadkan semangat..kuatkan tekad..pergi mengundi adalah untuk bantu perjuangan Islam..insya Allah...Allah akan lihat usaha kecil kita itu..Takbir ALLAHUAKBAR !!!

Ya Allah..Engkau bantulah parti Islam untuk menang..usaha telah mereka lakukan..semuanya bergantung kepadaMu ya Allah..sekiranya menang adalah keputusan nya...insya Allah usaha untuk menegakkan syiar Islam akan terus diperkuatkan..sekiranya pada suratan takdirMu adalah kekalahan..itu bukanlah pelemah semangat untuk kami terus memperjuangkan Islam di tanahair kami ini..bantulah kami ya Allah..amin ya Rabbal Alamin..

No comments: