Friday, January 16, 2009

8 Hari Je Lagi...

Pejam celik dah 3 minggu teman sampai ke Pelembahan Nil..dan sedar tak sedar lagi 8 hari jer teman akan melangkah kaki memasuki dewan peperiksaan..minggu terakhir ini perlu teman gunakan sebaik mungkin agar tahun ini teman dapat tamatkan pengajian teman nih...

Masih ada tajuk yang perlu teman tekan kan nih...dah ler kali ini teman langsung tak sempat menghadiri kelas..maklum la sampai ke Pelembahan Nil ni dah lambat..maner nak sempat masuk kuliah..apa-apa pun insya Allah ill do my best for this year..

Teman tau ramai yang sedang menanti kepulangan teman di tanahair..terutamanya family teman la..sudah banyak kali teman mengecewakan mereka..teman berjanji pada diri teman akan lakukan paling terbaik pada tahun ini..caiyok..caiyok yop..insya Allah miker leh wat wahai yop...

Masa tdo plak tak menentu skang nih..kadang2 sepanjang malam tak tdo..kadang2 tdo petang..ada masa plak tdo lepas maghrib..memang dalam hati nih terlalu bimbang dengan peperiksaan yang bakal dihadapi nanti..

Kenapa ler perlu ada peperiksaan yerk..hehehe..soalan bodoh jer tuh..

Apa-apa pun kita ni mmg kene diuji baru kita tau setara mana kemampuan kita..hidup kita pun banyak ujian yang perlu kita tempuh kan..bab ujian dalam hidup nih dah teman tuliskan dalam posting yang lepas..

Kesempatan nih..teman nak memohon ampun dan maaf dari kalian yang sudi membaca ini kiranya terdapat kesalahan telah teman lakukan pada kalian..sekiranya susah untuk kalian maafkan dek kerana besar kesalahan yang teman lakukan tuh..silalah private msg pada teman..ada emel dan ym boleh bgtau apa2 sahaja yang kalian tak puas hati pada teman..

Insya Allah teman nak melangkah masuk ke dewan peperiksaan dengan hati yg bersih tanpa ada melakukan kesalahan dengan sesiapa...teman harapkan kalian dapat doakan kejayaan teman disini..semoga Allah merahmati kalian semua..

Ya Allah..Engkau berikanlah sahabat-sahabatku ini kebahgiaan hidup didunia dan hidup di akhirat nanti..amin..

No comments: