Sunday, August 2, 2009

Pengalaman pertamaku berdemonstrasi

Akbhar bongok kata seribu lebih jer...
Baju putih tu penyokong ISA..baper dapat bayaran bang???

Alhamdulillah..pengalaman pertama teman dalam menyatakan suara rakyat akhirnya tertunai sudah...sudah baper kali himpunan teman terlepas..walaupun sedikit hampa sebab tak dapat nak berarak bersama dengan pejuang yang lain..tapi penangan abang polisi dapat jugak teman rasa..

Memang pedih betul bom asap abang fru tu yerk..masih melekat rasanya di telinga teman ni..ada bro kat sebelah teman panggil anjing jer kat abang fru ini..tapi memang benar..pedihnya mata ini masih boleh teman tahan jika dibandingkan dengan pedihnya hati diperlakukan seperti orang asing di tanah sendiri..

Heboh arini dalam akhbar yang diperkudakan mereka..himpunan mansuh mengganggu ketenteraman awam...kepala hotak diorang...siapa yang mulakan kekacauan...pikir secara otak budak pun rasanya dah dapat jawapan..rakyat yang turun tanpa senjata dikatakan nak timbulkan kekacauan..yang menembak pulak adalah abang keparat berbaju biru dan bertopi merah...alih-alih rakyat dipersalahkan...hanya orang bodoh yang akan mempercayai statements akhbar-akhbar nyanyuk tuh..

Apa-apa pun rakyat boleh menilai..tipu dan gunalah apa cara sekalipun..mood rakyat sekarang memang sudah menolak BNatang..rakyat dah taknak pada UMNgoOok..

Teman takleh nak lama nih..sebab dah letih beno rasanya..seharian ni penat ngan kerja di pejabat...ahad pun teman kerja..huhuhu..tanpa bayaran pulak tuh..tapi insya Allah..harapnya ganjaran dan balasan dariNya..insya Allah amin..

p/s : gambor yang teman ambik tak sempat nak upload la..ciplak gambar orang dulu..hehe..takbir..Allahu Akbar !!!

1 comment:

abu ierfan said...

Tahniah, turut serta bersama2 pihak yang benar. Setiap langkah & masa untuk kesana Allah kan kira sbg pahala.

Inilah perjuangan, perjuangan yg melawan arus...menegakkan yg hak.

Terus teguh mendokong ISLAM..TAKBIR...