Sunday, August 16, 2009

Ahlan Wasahlan Ramadhan Kareem...


Syaaban 1430 bakal meninggalkan kita. Ramadhan Kareem pulak akan menjelang tiba. Bulan yang penuh keberkatan. Bulan Al-Quran. Bulan sedekah. Yang penting adalah bulan poser.

Alhamdulillah, syukur pada Allah kita dipertemukan semula dengan Ramadhan. Marilah kita persiapkan diri kita dari segala segi untuk menerima kunjungan Ramadhan kali ini.

Ramadhan kali ini teman akan berpuasa di Mesir..Silap-silap beraya pun disana. Ini adalah disebabkan peperiksaan tasfiah yang akan berlangsung pada bulan september nanti. Apakan daya, keputusan yang keluar 3 hari yang lalu kurang menyebelahi teman. Masih berbaki satu madah untuk teman langsaikan. Alhamdulillah, kesyukuran ini teman panjatkan pada Allah kerana mempermudahkan urusan pengajian teman ini. Walaupun masih ada 1 paper yg tak lulus, tapi rasa bersyukur sangat-sangat.. Syukur padaMu ya Allah.

Teman tak berniat nak menulis panjang malam nih. Ni pun masuk kejap jer sebab nak print surat permohonan cuti. Ntah aper ler reaksi bos teman bila teman nak mohon cuti sebulan nih. Apa nak buat bos..terpaksa la daku memohon cuti walaupun ku tahu kerja sedang berlambak-lambak.

Apa-apa pun sempena kedatangan ramadhan ni...Teman dan Ummi Humaira' nak ucapkan selamat berpuasa untuk sahabat-sahabat sekalian. Semoga ramadhan kali ini adalah lebih baik dari ramadhan yang sebelum-sebelum ini. Amin.

Ahlan wasahlan ya Ramadhan..Ramadhan Kareem..Kullu sanah wa antum bikhair..

No comments: