Friday, October 9, 2009

Welcome Celcom Broadband


Assalamualaikum sahabat sekalian..

Bersawang teratak teman ni..lama betui tak menjenguk ke sini..kesibukan kerja dan ketiadaan line internet menyukarkan teman untuk berjalan di alam maya ini. Alhamdulillah petang ni teman dah boleh mula melayari internet di rumah. Terima kasih Celcom..ceewaahh..puji sket kot boleh dapat murah..keh keh keh..

Banyak benda yang nak teman kongsikan ngan kalian..tapi malam ni tak sempat la..sebab teman nak berangkat pulang ke Perak..insya Allah kita ketemu lagi nanti..terima kasih buat sahabat yang sudi bertandang walaupun tiada apa2 perubahan dalam tempoh yang terlalu lama di blog teman ini..

p/s : Wajah terbaru teman...ummi humaira kata kalau botak nampak tak hensem..tapi bila teman amati betul-betul..ishh...macam benar jer aper yang ummi humaira kata..keh keh keh..

3 comments:

Tendou Sani said...

haha...naper botak lak ni...huhu

Anonymous said...

huhuhu...sengaja dibotakkan...tapi ok jer...cam smart je tengok...

Mohd Zulfadli said...

Jawapan standart untuk soalan knaper botakkan kepala..sebab panas kepala..hehehe..